4/16/2014

Zła wiadomosc. PRZECZYTAJ!

Bardzo mi przykro ; c Pod ostatnim rozdzialem pojawily sie tylko 2 komentarze, a miało być 10...
Rozumiem, że czesc z was nie ma czasu itp. ale moglibyscie, chociaz nie wiem, no z anonima. Przeciez mozna. W ankiecie zaglosowaly 4 osoby. To jak to mozliwe, ze pod rozdzialem sa tylko 2 komentarze? Eh... no nie wazne. Mam nadzieje ze w ciagu tygodnia pojawi sie hociaz z 7 komentarzy, bo inaczej rozdzial sie nie pojawi. A blog bez rozdzialu, to blog zawieszonny ;/ Naprawde nie cce go zawieszac, ale mam wrazenie ze prawie nikt nie czyta mojego bloga. Z liczba wyswietlen tak samo. Stanela w miejscu i bardzo mi jest przykro z tego powodu.

20 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie zawieszają proszę jachów rozdział !!!!!!!! Plisssssssssssssszzzz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się komentarzami :)
    U mnie nigdy nie było 10 a w ankiecie "czytacie?" Jest ponad 92 głosy :/
    Pomoędzy nami jest taka różnica źe ty masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z Leonem? Nie chcę żeby był martwy!

      Usuń
  4. Nie proszę....! Tak bardzo polubiłam twojego bloga! Widać, że masz wieeeelki talent! Chcesz zostawić swoich wiernych czytelników? Nie pozwolę na to! Ludzie musimy komentować, komentować i jeszcze raz komentować!!! Chyba nie chcecie żeby blog i do tego wspaniały blog był zawieszony, prawda? Gdy czytam te rozdziały, z niecierpliwością czekam ZAWSZE na następny! Proszę, wszyscy cię kochamy i nie pozwolimy ci odejść!
    Jesteś super bloggerką! Piszesz super i mię zmarnuj tego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, nie zostawiaj nas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki jeden blog i dziewczyny go zawiesiły! Nawet nie wiesz, jak było mi smutno;( proszę przemyśl to i zostań! Nie zawsze ludzie mają czas dawać komcie nawet z Anonimka, uwierz mi!:D Zawsze będziemy z tobą!!!!

      Usuń
  6. Proszę, proszę, proszę twoje opowiadania utrzymują w napięciu i nadają się na książkę!:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam nie zawieszaj bloga, bo jest surowyXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy superowy<3XD

      Usuń
    2. Przepraszam, nie miałam nic złego na myśli, to przez tą korektę na telefonie:D Chyba ją wyłączę<3XD<3XD

      Usuń
  8. Widzisz jak wiele osób cię lubi?
    - Ja,
    - Anonimki,
    -Margaret, i jescze inni ale już nie pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Mańka, mogę.potwierdzić że Anonimki cię lubią!

      Usuń
  9. Zrobimy tak, że będziesz mieć 25 komciów, i wtedy nie zawiesisz bloga, Ok?

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, nie zawieszaj bloga! Tyle osób go lubi, że nie możesz go zawieszać! Poza tym, nie wszyscy mają czas komentować, ale rozumiem, jaka to przykrość, że nikt nie komentuje, bo kiedyś miałam bloga. Ale proszę... Ta historia baaaaardzooo mnie wciągnęła, chce się dowiedzieć, co z Leonem:D. Błagam, błaagam i jeszcze raz błagam, nie możesz tego bloga zawiesić, a tym bardziej... USUNĄĆ!!! Proszę, przemyśl to, bo wiele osób nie chce, żebyś nas opuściła...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie opuszczaj nas XD!!!
    Ale teraz tak na serio, prosimy cię, nie odchodź!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz już 16 komciów i 8.618 wyświetleń!!! UUUUUUU!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I widzisz, mówiłam, jak wiele osób cię lubi! Nie usuwaj ani nie zawieszaj bloga!
    Mańka007, której nie chce się logować do konta google;p XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytamy twojego bloga, janina!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile jeszcze komciów?
    Aaaaaa, jeszcze tylko 6!
    Mańka007

    OdpowiedzUsuń